رقابتهای تکواندو قهرمانی کشور نونهالان دختر، با صدرنشینی تیم مازندران به اتمام رسید.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛

امروز و در چهارمین روز پیکارها،292 تکواندوکار در قالب 33 تیم از 31 استان کشور در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان و در بخش دختران در اوزان (29- ،‌ 33- ،‌ 37- ،‌ 41- ، 44-، 47- ، 51- ، 55- ، 59- و 59+) کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی، فینالیست های مسابقات معرفی شدند.

در پایان این مسابقات، تیم مازندران با 4 طلا، 1 نقره ، 2 برنز و با 78 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد، گیلان با 2 طلا، 2 نقره ، 1 برنز و 58 امتیاز دوم و البرز با یک طلا، 3 نقره و 2 برنز و 58 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در این رده بندی، تیم های قزوین، تهران، توابع تهران، اصفهان الف، اصفهان ب، خوزستان و اردبیل به ترتیب رده های چهارم تا دهم را از آن خود کردند.

همچنین در این دوره از رقابتهای قهرمانی کشور،عنوان بهترین سرپرست به فاطمه کیانی از هرمزگان رسید، عنوان مربی برتر به کلثوم محسن پور از مازندران تعلق گرفت، کبری سخایی وطن از قم و میترا لطفی ازالبرز به عنوان داوران برتر دست یافتند، شکیلا کلهر از قزوین فنی ترین بازیکن مسابقات شناخته شد و عنوان تیم اخلاق نیز به لرستان رسید.



نویسنده: Admin
به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code