تکواندوکار وزن ششم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی گفت: با فرصتی که کادر فنی به من داده تنها به مدال طلای مسابقات کشورهای اسلامی فکر می‌کنم.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛

افشین ساکت پیش از اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی اظهار داشت: نزدیک 10 سال است که در اردوهای تیم ملی حضور دارم، اما همیشه با بدشانسی روبرو شدم و فرصت ملی پوش شدن را از دست دادم. در این دوره از اردوها نیز برای اعزام به کشورهاس اسلامی حضور داشتم، اما بازهم با بدشانسی روبرو شدم و حذف شدم. متاسفانه با مصدومیتی که برای محمد امامی رخ داد کادر فنی بنده را جایگزین وی در وزن ششم کرد.

وی افزود: با فرصتی که به من داده شده تمام تلاشم را می‌کنم تا در اندونزی بهترین تکواندوکار در وزن ششم باشم. در طول این سال‌ها در لیگ با بازیکنان بزرگی که عناوین مختلفی در دنیا دارند مبارزه کرده‌ام و فکر می‌کنم تجربیات خوبی را با مبارزه مقابل آنها کسب کرده‌ام. با فرصتی که کادر فنی به من داده تنها به مدال طلای کشورهای اسلامی فکر می‌کنم و به رنگ دیگری فکر نمی‌کنم.

ساکت در پاسخ به این سؤال که آیا مدالی هم در طول این سال‌ها کسب کرده‌ای یا خیر، گفت: در طول چند سالی که در تورنمنت‌های مختلف شرکت کرده‌ام همیشه مدال طلا کسب کرده‌ام. به عنوان مثال در طول دو سال گذشته با حضور در تورنمنت‌های کلاس Aبلژیک، صربستان و آذربایجان مدال طلا کسب کرده‌ام. مسابقات غرب آسیا و جام فجر مدال برنز و نقره کسب کرده‌ام.

منبع: خبرگزاری فارس



نویسنده: Admin
به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code